Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2494
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12CI5
Web Content Viewer
ActionsСекретар на Община Пордим
Дата на публикуване:
18.08.2020
Последна актуализация:
18.06.2021
Вацка Василева Хорозова
Контакти:
ул. “Иван Божинов” № 1
тел. 06513 - 2217, вътрешен № 116
Приемен ден - всеки ден от 08.00 ч. до 17.00 ч.
Секретарят на Общината организира дейността на общинската администрация и отговаря за:
- Дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
- Деловодното обслужване, документооборота и общинския архив;
- Дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване;
- Разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на Общината;
- Работата с жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
- Поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината;
- Методическото ръководство и координиране дейността по управление на човешките ресурси в общинската администрация;
- Разработването на методически материали за провеждане на конкурсите за държавни служители и контрола по процедурите за набиране, подбор и назначаване на служители в общинската администрация;
- Утвърждаване на план за обучение на служителите в администрацията и осигуряване на средствата за обучение в бюджета за съответната година;
- Контролиране спазването на етичните правила за поведение на служителите в администрацията;
- Осъществяване контрол върху административното обслужване;
- Представянето на ежегоден обобщен доклад за състоянието на администрацията;
- Организационно-техническата подготовка и произвеждането на избори и референдуми;
- Организацията на обучението за действия на общинската администрация при бедствия;